Skip to content

MARO FRANIĆ

U nadolazećim tjednima prije početka sezone objavljivati ćemo tekstove o aktivnim vozačima AK Dubrovnik racing-a.

maro-i-potkapa

Ime i prezime: Maro Franić

Datum rođenja: 27.04.1975.

Mjesto rođenja: Dubrovnik

Početak bavljenja automobilizmom: 1997.

Maro Franić se počeo baviti automobilizmom 1997., te je prvu utrku odvozio na brdskoj utrci na Sljemenu vozeći automobil Renault Clio (Clio kup). Od trenutka prve utrke do danas Maro nije propustio niti jednu sezonu, te će u nadolazećoj sezoni 2017. proslaviti 20 godina bavljenja automobilizmom. Najviše nastupa zabilježio je na brdskim i kružnim utrkama od kojih je na kružnim utrkama 1998. ostvario svoj najveći uspjeh-državni prvak na kružnim stazama te prvak CEZ-a u klasi H-1.300 ccm u svom Suzuki Swiftu 1.3.

Nastupao je na brdskim utrkama prvenstva Hrvatske, Centralno europske zone (CEZ) i prvenstvu Europe. Na kružnim stazama vozio je utrke prvenstva Hrvatske, CEZ i Kup sigurnosti gdje je također ostvario rezultate vrijedne spomena.

Vrlo zapažene rezultate ostvarivao je u raznim kup natjecanjima kao što su: Škoda Octavia kup i Ford Focus kup.

Trenutno je jedan od najznačajnijih vozača AK Dubrovnik racinga i jedan od najzaslužnijih za dugogodišnju dominaciju kluba na brdskim i kružnim stazama.

U posljednje 3 sezone nastupao je kao član INA ultra racing teama na brdskim i na kružnim stazama, te je redovito osvajao jedno od prva tri mjesta na kraju sezone u klasi. U sezoni 2016., do posljednje utrke se borio za državnog prvaka na kružnim stazama gdje je zbog kvara na automobilu morao odustati, te je sezonu završio kao treći u ukupnom poretku grupe 2.

Za nadolazeću sezonu Maro sprema novo natjecateljsko vozilo; VW Golf 5 sa motorom od Seat Leona sa WTCC-a (Svjetsko prvenstvo automobila na kružnim stazama). Ovo izuzetno veliko ulaganje u novi automobil će ga staviti u sam vrh favorita za osvajanje naslova državnog prvaka na brdu ali i na krugu. Sa ovakvim automobilom, Maro će imati priliku konkurirati i za ukupnu pobjedu u CEZ-u na kružnim stazama.

Maro je u svojoj vozačkoj karijeri nastupao uglavnom za AK Dubrovnik racing te kraće vrijeme za Kono Racing.

Osim kao vozač, Maro je u AK Dubrovnik racingu aktivan i kao član uprave kluba.